25 Aralık 2012 Salı

Ne kadar Anne-Baba yız ???

Ne kadar Anne-Baba yız ???

Yemedim yedirdim, Giymedim giydirdim, peki bununla mı sınırlı Ebeveyn olmak dahası, ötesi yok mu ???

Kalbinin benimle birlikte attığını öğrendiğim ilk günden itibaren söz verdim sana, seni ve seninle birlikte tüm çocukları korumak adına elimden geleni yapacağım. Ve varlığın bildiğim andan itibaren daha muhalifim, daha netim, daha sertim, daha aktifim. Neye karşı mı? sana ve tüm çocuklara zarar verebilecek her şeye karşı....

Artık sorumluluklarım var, taviz vermeden, aman sende demeden elimden ne gelirse yapmak, söylemek, duyurmak, karşı çıkmaktan sorumluyum... Ki ne yaptın dediğinde verecek cevabım olsun...

Ben üstüme düşeni yapıyorum, sıra sizde....

Green Peace GDO imza kampanyası


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder